Diputació de Tarragona (nova pestanya)

Ajuda i suport

Preguntes freqüents, guies i suport, sempre que ho necessitis

Centres de suport

FAQ's

Tens algun dubte o incidència amb l’app?

Cerca al directori de municipis o a la secció de Suport el municipi on has aparcat el teu vehicle o on has fet una recàrrega elèctrica amb mot: i contacta-hi directament.

Explorar el directori
Costos i tarifes dels serveis

L’app es pot descarregar de manera totalment gratuïta des de les botigues d’aplicacions (Android i iOS)

App StoreGoogle Play
Els serveis tenen el preu que estableix cada municipi a les seves Ordenances Fiscals. No s’hi aplica cap comissió ni cost afegit.
Com puc gestionar una denúncia?

Pagament de denúncies a través de l'app

Introdueix la informació requerida i anul·la el teu butlletí de denúncia de l’estacionament regulat en un clic.

Aquesta funcionalitat només estarà disponible quan l’Ajuntament que ha imposat l’avís de denúncia permeti la seva anul·lació.
El meu municipi permet anul·lar denúncies?
Consulta si el municipi on has aparcat ofereix aquest servei accedint a la secció de Municipis amb filtre "Gestió de denúncies" activat.
Què necessito?
Una targeta de crèdit/dèbit que tingui validesa i conèixer el número de butlletí de la denúncia.
On trobo el número de butlletí de la denúncia?
El trobaràs al tiquet amb què t'han comunicat aquesta sanció. Si tens problemes per trobar-lo, pots contactar amb el centre de suport del municipi on se t'ha sancionat.
Quin cost addicional té?
L’anul·lació del butlletí de denúncia és un tràmit gratuït.
I si tinc alguna incidència en el procés del pagament?
Per a qualsevol consulta o incidència amb aquest tràmit, contacta amb el teu centre de suport.
Com puc saber si el pagament de la denúncia s’ha fet correctament?
Un cop fet el pagament en línia, podràs comprovar l’estat del butlletí de la denúncia. Per fer-ho, tan sols cal iniciar de nou el procés per a la seva anul·lació, i el sistema et respondrà amb un missatge indicant si ja ha estat anul·lada.
I si tinc alguna incidència en el procés del pagament?
En cas d’incidència, pots contactar amb el teu centre de suport local per rebre assistència.
Ets un municipi i vols oferir mot: a la teva ciutadania?

Si ets un ajuntament i estàs interessat a implantar l’app mot: per gestionar les zones d’estacionament regulat, posa't en contacte amb BASE–Gestió d’ingressos a través del correu electrònic ens@appmot.cat.

BASE Gestió d'ingressos
Unitat de Serveis als Ens

Telèfon: 977 25 34 15
A/e: ens@appmot.cat
Web: www.appmot.cat
Què és mot:?

mot: és solució pública de mobilitat impulsada per la Diputació de Tarragona i gestionada per BASE–Gestió d’ingressos . Dona servei als municipis del Camp de Tarragona, Terres de l’Ebre, Baix Penedès i Girona.

Amb mot: pots aparcar o recarregar el teu vehicle elèctric al municipi. Accedeix a serveis de mobilitat i informació en temps real. Tot des del mòbil, per fer que els teus desplaçaments siguin cada cop més fàcils, ràpids i efectius.

Mou-te pel territori de forma fàcil, efectiva i sostenible.